tisdag 30 oktober 2012

Tisdag 30/10

God Kväll!

Idag blev det ingen gympa. Förkylningen satt fortfarande i.

Det fick bli lunch på Louise, stekt fläsk och löksås.

Gudrun skulle skjutsas till Karlskoga och ta bussen hem vid halv sex tiden. Eftersom BIK hade hemmamatch passade jag på att klä mig lite extra för att eventuellt titta in på matchen när jag ändå var där och förhoppningsvis kände mig ganska kry. Det blev ett underställ och den varmaste jackan. Blev det kallt och kändes mindre bra var det bara att ge sig hem.

När bussen gått ringde jag Lotta och gjorde ett besök hos henne innan det bar iväg till Nobelhallen. Där fick jag sällskap av Lars Törnqvist, skyddsingenjör på 80-talet. Vi gladdes tillsammans åt att BIK lyckades få in puckarna. Matchen slutade 6-1 mot Troja/Ljungby, (3-0, 2-1, 1-0). Publiksiffran var drygt 1900.

Nu får det bli en kopp varmt honungsvatten innan sängdags.

God Natt!

Inga kommentarer: