lördag 20 oktober 2012

Lördag 20/10

God Kväll!

Återigen en tråkig och regnig dag. Det gjorde att vi drog ut på frukosten med tidningsläsning längre än normalt.

Lunchen intogs i Filipstad på Louise. Vi besökte även ICA för att köpa något gott till Gudrun, som skulle vara kvar hemma när jag åkte på Jossistugans årsmöte. Hon valde räkor och tillbehör för en rejäl räksmörgås. Vitt vin hade jag hemma.

Prick klockan 17.00 infann jag mig hos Lotta och Gunnar Råberg utanför Karlstad. De har byggt ett mindre hus vid Alstern. Det var första gången vi hade möte på denna plats. Idag var samtliga andelsägare på plats. Som vanligt började vi med mat innan det var dags för årsmötet. Mycket tid ägnades åt kommande investeringar. Före val av veckor blev det som vanligt kaffe, denna gång med en god äppelkaka. Som vanligt blev det ett sent möte. Numera känner vi varandra väl och det drar ut på tiden.

Jag valde veckorna 5, 10, 15, 24, 29 och 34.

God Natt!

Inga kommentarer: