fredag 12 februari 2010

Fredag 12/2

God kväll!
Mulen morgon, som övergick till en solig och fin dag. Detta gjorde att jag fick lust till skidåkning. Jag rengjorde mina skidor från gammal valla och vallade dem på nytt. Det var riktigt trevligt eftersom jag numera har ett riktigt vallaställ. Tänk, vad riktig utrustning underlättar. Tog en tur och såg att det finns spår. Provade dock inte skidorna, det får vänta tills i morgon.
Utförde lite administrativt jobb istället. Eftersom jag hade en del tvätt liggande passade jag på att stryka den också.
Under kvällen blev det "På spåret". Denna gång kunde jag faktiskt ett par frågor. Har man vuxit upp på ett mejeri var ju svaret givet på en fråga.
Jag hade två rådjur, som vandrade omkring på mina skottade vägar i ett makligt tempo. Tyvärr var det för skumt för att fotografera dem.
Nu är det snart läggdags så jag säger:"God Natt!"

Inga kommentarer: