lördag 27 februari 2010

Lördag 27/2

Till frukosten hade jag besök av mina fyrfota vänner.


God kväll!
Gårdagens kväll blev sen. Jag började titta på damernas curling. Efter halva matchen, när Sverige ledde med ett par poäng, tänkte jag krypa i säng. Under tiden jag gick runt och släckte hade bilden förändrats och jag var tvungen att se hur det skulle gå. Canada gjorde en stor miss med sin sista sten och Sverige lyckades, mot förmodan, spela oavgjort. Skiljeheatet blev även det spännande där Canada tog tog ledningen. Även här missade Canada sista stenen, och Sverige vann. Sveriges, om jag kommer ihåg rätt, 9:e medalj.
Idag hade jag tänkt åka och se Bofors, men eftersom vädret inte är så lockande, stannar jag hemma och ser damernas 3-mil. Ute är det 0-gradigt och lätt snöfall.
Förutom besöken ovan har Susanne och Sten-Åke varit här under eftermiddagen.
Eftersom Birgit har varit sjuk och jag inte sett henne på länge gick jag ner och konstaterade att hon var i full fart. Även hon spenderar en massa tid framför tv:n vid OS-sändningarna.
Nu är det snart dags och jag önskar er en god natt!

Inga kommentarer: