torsdag 18 februari 2010

Torsdag 18/2

God kväll!
Avstod från gympan idag. I går kväll frös jag trots att jag hade 23 grader i rummet och hade tagit på mig två tröjor. På morgonen kändes det bättre och jag åkte in till Rotarymötet.
Efter mötet var det dags för busscentralen, där Gudrun hade väntat ca en timme efter att ha kommit från Västerås,
När vi kom hem kom Birgits släktingar från Filipstad och talade om att Birgit hade åkt in till Karlskoga lasarett kvällen innan pga magsmärtor. De hämtade nycklar, som jag hade till huset.
Under kvällen har vi sett Anja åka störtlopp dagen efter kraschen, mycket modigt gjort och trots allt ett ganska bra lopp. Får se hur det går i slalomloppet lite senare i kväll.
Nu väntar vi på Ferry och kompani i skidskyttet. Det är bara att hoppas att det går bättre än vad det gjorde för damerna.
God natt på er!

Inga kommentarer: