onsdag 17 februari 2010

Onsdag 17/2

God kväll!
Idag var det laddat för medaljer i OS. Tyvärr, blev det inte så. Först fick vi se Anja krascha i sista hoppet före mål då hon låg på en silverplats. Hon kunde i alla fall ta sig därifrån gående.
Sedan var det dags för skidsprinten. Bäst lyckades Anna Olsson, som kom 4:a. Bland herrarna stod hoppet till Emil Jönsson. Han lyckades inte ta sig till final och han såg sliten ut och var inte i sin tidigare fina form. Följde också Bofors möte med Malmö, där Bofors överraskade med att vinna med 6-2.
I morgon skippar jag träningen eftersom jag känt mig lite hängig idag. Jag är så gammal nu så jag begriper att man skall ta det lugnt om man inte känner sig tip top.
Det blir väl ytterligare lite tv innan jag kryper ner i sängen.
God natt på er!

Inga kommentarer: