torsdag 4 februari 2010

Torsdag 4/2

God kväll!
Idag var jag uppe före 5. Efter gympan åkte jag och pratade med Tedenrud innan det bar iväg till Rotary. Denna gång var det en gäst, Lennart Johansson från Storfors, som berättade om Bergslagskanalen.
I eftermiddag ringde jag och gratulerade Soleig, som fyller 70 år idag.
Under gårdagskvällen hade jag packat väskan för att fortsätta till Västerås efter Rotary. Men då det hade snöat under natten meddelade jag Gudrun att jag skulle hem och ploga först. Eftersom det gick ganska snabbt gick färden till Västerås under kvällen. Resan gick bra ända tills jag var några kilometer från målet. Då blinkade blåljus för fullt. Det hade varit en trafikolycka, men jag vet inte vad som hade hänt. Under turen ringde Kajsa Jansson och bjöd in mig på lunch under måndagen nästa vecka. Sammy ringde också och diskuterade skidåkning. Han har nu träffat en tjej, som sätter lite fart på honom.
Nu har vi ätit en sen, men god middag, och väntar på ett tv-program.
God natt på er!

1 kommentar:

Sammy sa...

Hej vi får lösa skidturen någon dag.. tänkte kanske höra med Britt om hon har några skidor till Anna :) vi kanske även behöver en guide i spåret. Må gott!

/ Sammy & Anna