måndag 8 februari 2010

Måndag 8/2

God kväll!
Vaknade strax före klockan 5.00. Idag var vi fullt gäng på gympan, som flöt på i ett rasande tempo. Eftersom jag var bjuden till Kajsa och Harald på lunch hade jag tänkt stanna i Karlskoga till dess, men jag ändrade mig och var hemma i en och en halv timme innan jag återvände till dem. Jag blev bjuden på en god fisksoppa och som efterrätt var det våfflor med hjortronsylt och grädde. Som vanligt avslutade vi med kaffe och kaka på andra våningen.
När jag återvände hem efter ca tre timmar fick jag med mig både bullar och kaka samt ett par påsar frukostbröd. Det var en födelsedagspresent.
Under kvällen har jag sett ett naturprogram från alperna i Europa, Australien, Japan och Nya Zeeland. Det var intressant och det var en massa fina bilder på djur som levde där.
Sen fick det bli "Halv åtta hos mig". Efterrätten skulle man kunna göra. Det andra var vegetariska rätter och lockade inte mig. Det var systrarna Grafs mamma som var värdinna för kvällen.
Före bloggandet såg jag en spännande hockeymatch där Frölunda avgjorde mot Luleå när det återstod 6 sekunder av matchen.
Nu är det dags att säga:"God natt!" till er.

Inga kommentarer: