tisdag 16 februari 2010

Tisdag 16/2

God kväll!
En mulen morgon med vettig temperatur, ca -7 grader. Efter normala morgonbestyr och en tvättmaskin med tränings-och underkläder samt lunch i Filipstad blev det en skidtur. Efter att ha åkt nästan halva turen såg jag en person, det var nog bara vi två som var ute. Det var Kjell-Åke Ryen som tagit sig från Kristinehamn för att testa Nykroppas spår.
I söndags fick jag diverse skraplotter och jag kan meddela givarna följande resultat. Åsas lotter gav 60 kronor, Marinas gav 40 och Susannes 0. Summa 100 kronor, som ger nya lotter och därmed finns fortfarande chansen till de stora pengarna.
Andra dagen i rad som vi fått guld i OS. Denna gång var det Björn Ferry som vann jaktstarten i skidskytte. Det ser lovande ut för fortsättningen. Jag tror att min gissning om fem medaljer kommer att infrias.
God natt på er!

Inga kommentarer: