måndag 22 februari 2010

Måndag 22/2

God kväll!
Idag skippade jag träningen. Är fortfarande lite förkyld och ute var det minus 22. Dessutom slapp jag en resa till Karlskoga, eftersom jag skulle skjutsa in Gudrun till bussen vid lunchtid.
Efter att ha avlämnat henne tog jag vägen förbi Arena Reklam och hämtade märkbrickorna till Kroppa IF.
När jag kom till Storfors, på hemvägen, var det en lång kö av bilar beroende på att en långtradare hade fastnat i rondellen. Jag drabbades inte eftersom det var i andra körriktningen.
I Storfors hade jag försökt få solrosfrön till fåglarna, men det fanns inte, så jag fortsatte till Filipstad och köpte där. De små liven är inte billiga just nu.
Nu skall jag strax sätta mig framför tv:n igen för att se lagsprinten, där damerna kommer att ta medalj om inget oförutsett inträffar.
Såg på text-tv att Bofors vunnit över Björklöven.
God natt på er!

Inga kommentarer: