onsdag 10 februari 2010

Onsdag 10/2

God kväll!
En morgon och kväll med ca -10. Det har varit mulet, men stundtals har solen brutit igenom. Min väderstation har vänt och visar på bättre väder. Det är bara att hoppas att det stämmer. Jag vill inte ha någon mer snö just nu.
Under förmiddagen tog jag en vända med 4-hjulingen och justerplogade infartsvägarna.
Idag blev det lever på Louise. Det är inte ofta man kan få det till lunch, men gott var det.
Susanne ringde och meddelade att jag inte behövde skjutsa Simon till Kristinehamn, det hade löst sig ändå. Det gjorde att jag tog en lugn eftermiddag med en bok istället. Paavo Jussila ringde och ville ha hjälp med skyltar till milbanan. Anita hade tidigare skött detta. Han sa att skidspåret var bra och att det var många som åkte där.
Tillsammans med Elisabeth åkte jag till Karlskoga och såg Bofors-Sundsvall. Bofors började bra och ledde med 2-0 efter 1:a perioden, sen tog det stopp. Först i tredje blev det mål igen och då var det Sundsvall som gjorde tre stycken. Efter 19.17 lyckades Bofors kvittera och i förlängningen fick de in 4:an och vann matchen.
God natt på er!

Inga kommentarer: