onsdag 24 februari 2010

Onsdag 24/2

God kväll!
Då var ytterligare ett guld klart, herrarnas stafett 4x10km. Jag hade varit i Karlskoga på styrelsemöte i Rotary och hörde första halvan av loppet på bilradion. Andra halvan såg jag på TV. Trots att det var en klar ledning var det ändå lite nervöst när Norge jagade för fullt från sin 4:e plats. De lyckades också ta silverplatsen. Starkt gjort eftersom de var halvminuten efter vid sista växlingen.
Idag ringde Janne och önskade lunchsällskap. Han längtade efter sin storebror.
Efter lunchen gick jag upp på verandataket och skottade av snön. Det sägs ju att det skall bli mildare så det var lika bra att passa på. Det märks nu att solen värmer mitt på dagen. Trots att det är -5-6 grader smälter snön i solgasset.
Nu väntar jag på damernas storslalom, om det inte blir uppskjutet.
God natt säger jag till er som skall lägga sig.

Inga kommentarer: