måndag 14 juni 2010

Måndag 14/6

God kväll!
En fin arbetsdag. På lunchen var jag inne i Filipstad och skickade iväg deklarationen. Jag hade uppskov till den 15:e eftersom jag måste ha med en K10-blankett, som revisorn tar fram. Hade haft den liggande ett tag, men det blir alltid så att man gör det först i sista sekunden. Nu är det bara att vänta på restskatten.
Jag åt på Louise och när jag var nästan färdig kom Harald Jansson, Kajsas gubbe. Det blev så att jag drack kaffet under tiden han åt. Han hade varit på fotbehandling och samtidigt lämnat in bilen på service.
För att inte tynga er med takbytet skickar jag med ett kort på måsboet vid båthuset med tre ägg.

I en av gräsmattorna har jag kattfot i färgerna vitt och rosa.
Nu är det dags att krypa till sängs och därför.. God natt på er!


Inga kommentarer: