torsdag 10 juni 2010

Torsdag 10/6

God kväll!
Idag, när liften var upptagen, var jag tegelhantlangare. Vid lunchtid åkte jag till Rotarymötet, där en av våra stipendiater berättade om sig och vad han använde pengarna till. Samtidigt hämtade jag en rulle papp som saknades för att kunna täcka det sista av taket.
Efter kafferasten intog jag liften och började måla. Jag hade en paus, då jag hämtade de beställda gurkplantorna. Sedan blev det till att måla igen. Under kvällen kom Janne och Monica och hälsade på. Det blev en kort kaffefika innan det var dags för en ny tur i liften.
Klockan 22.45 fick jag sluta för då hade det blivit allt för skumt. Fönstren tog längre tid än vad jag hade trott.
Jag har nyss ätit min kvällsmat och nu känns det som att jag somnar ganska lätt.
God natt på er!

Inga kommentarer: