onsdag 30 juni 2010

Onsdag 30/6

God kväll!
Första mulna morgonen på länge. Det hade även kommit ca 6 mm regn under natten. Stannade inne och tvättade en del fönster, där jag tidigare passat på att tvätta utvändigt när jag hade skyliften. När jag hade tvättat dem i TV-rummet ställde jag hinken på golvet. Jag gör som proffsen, kör med en halv hink vatten och Yes. Tog fram dammsugaren och dammsög upp blomblad etc. från golvet. Fortsatte inåt rummet och drog omkull hinken med sladden. Trots mitt lugna sätt kom det en del ramsor som inte är lämpade för skrift. Det var bara att börja torka upp och man kan säga att det blev en rejäl golvtorkning.
Mycket försenad blev det lunch i Filipstad. När jag kom hem igen fick jag faktiskt lust att måla så jag bytte om och hängde på stegen någon timme.
Nu får det bli lite avslappning framför TV:n innan sängen kallar.
God natt på er!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Vilken tur du har. Nu fick ju golven sig en duvning också. Men visst är det bra att du är så lugn av dig. Själv hade jag blivit lite irriterad. Kramiz

Lotta sa...

Ditt lugna humör ;=) jojo,, åldern tar ut sin rätt hihihi!! har redan märkt det ;=)