fredag 3 juni 2011

Fredag 3/6

God kväll!

Vilken underbar morgon och dag. Idag skulle jag inte vara i Karlstad förrän klockan 13:30 vilket gjorde att jag under förmiddagen hann med att köra en tvättmaskin och hänga upp tvätten samt klippa de små gräsmattorna innan det var dags att gå in och duscha före avfärd. Jag hann även med att sitta på verandan och lyssna på fontänens porlande och fåglarnas kvittrande tillsammans med en kaffekopp.

Idag gjorde jag min tionde strålning, så nu är det bara trettio kvar.
 Efter lunch på hemmaplan körde jag två större gräsmattor. Strax efter att detta var gjort anlände Marina, Eddie och Emelie, äldsta dottern. De var här för att låna bord och stolar till minsta dotterns skolavslutning från gymnasiet. Det blev lite fika innan de återvände.
Under kvällen har jag sett Sverige klara av Moldavien i fotboll med 4-1.

Skickar med en bild på dammen tagen klockan 22:30.

God natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Vad stora blommorna har blivit redan vid fontänen. Jätte fint.Sov gott ! Kram