måndag 20 juni 2011

Måndag 20/6

God kväll!

På vägen in till Karlstad sprang en liten rävunge ut på vägen, p.g.a en liten vänstergir klarade den livhanken med en meters marginal.

Idag kom jag in tidigt till strålningen och det gjorde att jag hade tid över på parkeringen och stannade därför och tog en förmiddagsfika.

Idag var det dags för ett blodrör igen och jag åkte upp till labbet på vårdcentralen i Filipstad. Tyvärr, just idag hade de börjat med lunchstängt mellan 12 - 13, jag kom två minuter över. Där fick jag för att jag tog fika. Åkte då till apoteket, eftersom jag hade fått en ny tablett mot biverkningar efter strålning. Då hade massvis av folk samlats där och då fick det bli Louise och lunch istället. Sedan var det samma väg tillbaka och då klaffade det som det skulle.

När jag kom hem bytte jag om för gräsklippning, men när jag såg att det började regna fick det istället bli en lättare dammsugning. Även det var behövligt.

Sedan har det fortsatt med dataarbete för Invest och lite TV-tittande.

God natt!

Inga kommentarer: