tisdag 7 juni 2011

Tisdag 7/6

God kväll!

Vardag och dags för ny strålning. Jag hade tid 9:15 och var hemma igen lagom till att sätta på 11-kaffet. Då hade jag hunnit strålas, åka förbi hos Susanne och lägga en kasse, vara på vårdcentralen i Filipstad och lämna ett rör med blod, tanka bilen och åka till Nykroppa.

Idag fick det bli lunch på Louise. Fortsatte sedan till Susanne, som hade vaknat efter nattskiftet, och fick kaffe på maten.

Åkte till "Blomster-Anna" för att köpa blommor till verandan. Det fanns inga kvar av röda pelargoner, som jag skall ha. De hämtar, så jag kan få i morgon. Beställde också två amplar, som de skulle ta med samtidigt.
Blommor till graven fick jag med mig och dessa planterade jag på eftermiddagen.

Nu pågår matchen i fotboll mellan Sverige-Finland. För närvarande 3-0 till Sverige och nu återvänder jag till den då andra perioden just startat.

God natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Vad fint det blev hos Anita. Kramiz