tisdag 28 juni 2011

Tisdag 28/6

God kväll!

Idag skulle jag strålas klockan 12, men jag blev inropad innan jag hade hunnit få tag på en tidning. Det gjorde att jag var ute före 12 och hade en massa parkeringtid tillgodo. Därför stannade jag kvar och tog en dricka och smörgås.

När jag kom hem vattnade jag blommor såväl inne som ute. Sedan var det dags att ge sig iväg till nästa station, tandläkaren.

Trots att det är fint och varmt väder går jag och småfryser här hemma. Jag tog fram alla kartonger med tillbehör till stekhällen. Jag började titta på alla delar till grillvagnen. Det var massvis med märkta påsar med skruv i olika längder, men ingen beskrivning. Just nu orkar jag inte leka detektiv och fördela mellan de olika prylarna, så det får vänta någon eller några dagar.

Nu får det bli lite TV, antagligen Allsång på Skansen, innan jag kryper ner i sängen och inväntar min 25:e strålning.

God natt!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Det lät inte bra att du går och fryser när det är så varmt ute. Beror det på strålningen eller skall du bli förkyld ? Kramiz

S-O Svensson sa...

Det är nog strålningen som ställer till det.