onsdag 22 juni 2011

Onsdag 22/6

God kväll!

Idag var det besök i Karlstad 13:30. Det gjorde att jag hade tid över på förmiddagen och kunde skriva fakturor, vilket har hamnat efter. Det märks att man är ringrostig när detta sker så sällan, annat var det förr. Jag såg också till att göra betalningarna för månaden.

När jag lämnade Karlstad svängde jag in till Scandic och tänkte ta lite lunch, men jag kom två minuter över två och de hade slagit igen maten. Tänkte först åka in till centrum, men fortsatte till Filipstad och mitt gamla vanliga ställe. Där kan man få mat under hela dagen.

Det var skapligt väder och jag klippte några gräsmattor. De resterande tar jag i morgon, om det är väder för det.

I morgon har jag ett tidigt pass så nu skall jag kolla lite TV innan jag slår igen de blå.

God Natt!

Inga kommentarer: