torsdag 16 juni 2011

Torsdag 16/6

God kväll!

Idag hade jag ingen strålning eftersom det var service på maskinerna igen. Åkte in till Karlskoga under förmiddagen och vittjade postboxen. Sedan fortsatte jag till Cykel & Motor, som hade haft en annons med stekhäll, modell Per Morberg. Jag beställde en komplett med bord och gasanslutning samt skyddshuv. Så, Per Morberg, nu får du en konkurrent. Jag vet i alla fall att det blir dyra fläskbitar. På tisdag är det antagligen dags att hämta den.

Innan Rotary tittade jag in hos Tedenrud och fick som vanligt en kaffefika. På mötet var det dags för presidentskifte. Lars Zetterqvist lämnade över till Alf Rosberg.

Under eftermiddagen var jag hembjuden till Elisabeth på fika och för att få träffa Sofia, som var hemma ett par veckor innan hon skulle tillbaka till Stockholm och arbeta innan det var dags för en ny termin.

I kväll, ja förresten under hela dagen, har jag inte mått så bra som jag brukar. Jag har mått allmänt dåligt och haft värk i kroppen samtidigt som jag frusit trots att det är 23-25 grader inne. Vet inte om det kan bero på strålningen eller om det är något annat. Får väl klarhet i morgon då det är dags för Karlstad igen.

Igår gick åskan och sedan dess kommer jag inte in på internet och mailen i min huvudmaskin. Tydligen dags för en match med Telia igen.

God Natt!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Nu väntar jag på en inbjudan för att provsmaka mat från nya grillen. Hoppas att du bara har haft en släng av lite förkylning. Krya på dig. Kramiz

Marina sa...

Jag hoppas också att det bara är en släng av förkylning pappa, du får gärna bjuda in oss på en matbit. Kram

Lotta sa...

Hejsan! Hoppas du snart mår bättre igen,,, en krya på dig kram :),, och för övrigt har jag också föhoppningar lika mina systrar ;) Kul att du hittade din "grill" har tittat jag med efter du berättade men inte sett någon,, spännande :)
Kramar