onsdag 29 maj 2013

Onsdag 29/5

God Kväll!
 
Tandläkarbesök på förmiddagen i Karlskoga, sedan hem för färd till Karlstad. Skulle till Naturkompaniet för att skaffa ett presentkort för uppvaktning senare i veckan. När jag var där och gick runt och tittade kunde jag inte låta bli ett spontanköp. Det blev ett par GUMMISTÖVLAR! Dock inte utan anledning. Mina nuvarande stövlar läcker trots att de knappt är använda. Troligen torkar gummit med åren.
På väg till bilen smet jag in på Restaurang Freden och tog en dagens precis innan de stängde lunchserveringen.

Jag har haft åkgräsklipparen på laddning och idag provade jag att starta den. Det gick bra och jag passade på att klippa vägkanterna och grässtigen ner till sjön.

Nu har BIK fyllt truppen med senaste tillskottet, en back från Tingsryd.

God Natt!

Inga kommentarer: