onsdag 8 maj 2013

Onsdag 8/5

God Kväll!

Idag börjar jag med att gratulera Markus, som fyller 43 år.

Igår beslöt vi på gympan att vi skulle ta ett extrapass idag eftersom torsdagen försvinner och flera skulle vara borta på fredagen. Vi som kom fick ett rejält pass. Det kostar på att ligga på topp!

Dagen, efter hemkomst, har nästan helt ägnats åt bokföring.

Under eftermiddagen kom Susanne och hämtade mig. Vi skulle till Karlskoga och titta på en inlinematch där Sammy spelade. Han spelar med ett Örebrolag. De mötte ett Karlstadslag och fick smisk med 4-6.

Innan Sammy skulle till samlingen träffades vi plus Simon med tjej på ett matställe där vi uppvaktade honom, lite sent, men ändå. Vi passade på att ta en sallad eller smörgås innan det var dags att bänka sig i Nobelhallen.

Hemma har jag sorterat och arkiverat alla papper från bokföringen. Nu har jag bara momsredovisningen kvar och den gör jag i morgon.

God Natt!

Inga kommentarer: