torsdag 16 maj 2013

Torsdag 16/5

God Kväll!
 
Började med gympa, fortsatte till Tedenrud för kaffe och diskussioner. På Rotary hade vi besök av min bankkontakt, som berättade om sitt jobb i private banking-gruppen samt kom med lite generella råd om aktier och fonder.
 
Efter mötet hade han och jag en genomgång av placeringarna. Inga större förändringar, allt rullar på i vettig takt. Han hade också en förfrågan om jag var intresserad av att sälja lagerlokalen. Det var en annan kund som hade ställt frågan. Jag lovade återkomma när jag funderat på det.
 
När jag kom hem åkte jag in till Filipstad och försäljaren av gräsklippare. Jag ville att han skall komma ut till mig och se om det är lämpligt att klippa med en robot. Troligen dyker han upp i morgon.
Lite senare åkte jag över till Thomas och grattade honom. Där bjöds jag på fika med tårta som han hade bakat kvällen innan när han kom hem från arbetsresa till Östersund.

Nu har jag sett Sverige göra det otroliga, vinna över Kanada i kvartsfinalen med 3-2. Det var en jämn match och det behövdes övertid och straffar. Nu blir det semi mot Finland.

God Natt!

Inga kommentarer: