onsdag 22 maj 2013

Onsdag 22/5

God Kväll!
 
En gråmulen morgon och betydligt svalare igen. Tog tag i grep och hacka och började gräva upp den största rabatten. Jag skyller på att jag tappade kontrollen på den när jag höll på att under två månader åka fram och tillbaka till Karlstad och bli strålad för två år sedan. Idag blev ungefär en tredjedel uppgrävd innan jag avbröt. Om allt går som jag tänkt blir det klart på fredag.


Vid lunchtid fick jag besök av Stefan, som varit i Filipstad och tog vägen via mig när han var på väg hem. Vi åkte ner till Prästbäcken Rasta och tog var sin raggmunk med fläsk till lunch.

När vi svängde in på gården ringde mobilen. Det var Securitas, som hade kommit precis före oss. Han skulle kolla upp larmet och kom lite tidigare än vad jag räknat med.

God Natt!

Inga kommentarer: