fredag 10 april 2009

Fredag 10/4 (Långfredag)

Tommy Adam gör sig redo för hemfärd.
God kväll!
Efter en disig morgon blev det till slut en solig och fin dag.
Letade i Anitas maskin efter program för Kroppa och nu är det bara de kommer med uppgifter så att jag kan skriva ut inbetalningskort för medlemsavgifter.
Tommy Adam kom traditionsenligt på besök efter att ha gjort sin MC-premiär mellan Kristinehamn - Filipstad. Något han gjorde tillsammans med något tusental andra.
Efter samtal och fika återvände han hem till Karlskoga.
Jag har under eftermiddagen tittat på en film, jag har sett den ett antal gånger tidigare, men eftersom den är lite småmysig går det bra.
Resten av kvällen blir antagligen mer TV.
God natt på er!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hejsan!
Misstänker att fler läser detta ;) så vill tala om att jag är i Filipstad (3 turer på en dag, berättar mer sen) så något mail kommer inte från mig, men mina nära och kära i Filipstad kan vänta besök av en påskgubbe imorgon om ni är hemma! Kramar Lotta PS stannade till i Storfors och såg alla motorcyklar, ganska fräsigt faktiskt, nu är det vår!!!