tisdag 14 april 2009

Tisdag 14/4

God kväll!
Efter frukost och tidningsläsning ringde jag min lillasyster och gratulerade henne på sin födelsedag.
I posten fick jag idag ett brev poststämplat i Honolulu. Det var Sofia som skickade en hälsning från sin resa.
På förmiddagen försökte jag elda upp min rishög. Efter mycket om och men tycktes det ta sig ganska bra, men efter ett tag gav sig elden. Jag har fortfarande halva högen kvar. Det blir att skaffa några liter diesel så skall det nog gå. Fyllde även på med lite nytt ris. Hade Hondan framme och körde några högar jag hade liggande.
Lunchen blev som vanligt på Louise, denna gång stekt salt sill.
Från Louise gick jag till Euronics och inhandlade en liten smidig videokamera med minneskort. Skall användas på USA-resan. Utan att jag sa något prutade han 200 på minneskortet och gav mig också en kameraväska utan att jag behövde pruta. En bra försäljare. Kan det bero på att jag köpt ett par TV-apparater där?
På eftermiddagen kom Andreas med bussen och vi åkte tillsammans till Karlskoga, Viktor fyllde tre år och skulle gratuleras.
God kväll!

Inga kommentarer: