torsdag 9 april 2009

Torsdag 9/4

God kväll!
En tapper skara på fem personer ställde upp på dagens gympa, som blev en hård träning med mycket skivstång och bra för ben, rygg, mage, axlar och armar.
Efter träningen till Marina med medsänt paket från Susanne. Fick paket från Emelie för att lämna till Susanne.
På Rotarymötet var vi också ett fåtal medlemmar närvarande.
Efter mötet åkte jag in till centrum för att göra några inköp. Träffade Björn Eriksson från Kartro, som jag inte träffat sedan jag sålde KAPRO. Vi diskuterade mest konjunkturläget. Det är ju för dem som för alla andra, dåligt med order. Tur att jag lyckades sälja när jag gjorde det.
Jag åkte direkt till Susanne och lämnade paketen. Sten-Åke var hemma och även Sofie dök upp och efter en stund kom även den lille Simon. Det blev fika innan jag åkte hemåt. Då hade jag varit borta hela dagen och kom hem vid 16-tiden.
Under kvällen kom Thomas och hälsade på, han hade varit uppe vid graven med blommor.
Nu blir det lite TV och jag önskar er God Natt!

Inga kommentarer: