tisdag 28 april 2009

Tisdag 28/4

God kväll!
Förmiddagen gick idag åt till den månatliga bokföringen och skattedeklarationen för Invest.
Lunchen åt jag tillsammans med Janne, det var ett tag sen sist.
Under eftermiddagen vittjade jag mjärden. Det var en stor abborre och en massa små. Den stora tog jag och lämnade till Birgit, de andra fick åka i igen.
Gjorde någon timmes trädgårdsarbete innan jag gav mig iväg till Loka Brunn.
Det var säsongsavslutning för kuggarna, som vanligt i Loka med ångbastu och efterföljande buffé.
Programmet stod Monica Albertus för, prästen i församlingen. Hon läste några dikter och citat som mynnade ut i frågan "Vad gör livet värt att leva?" Trots det något allvarliga ämnet blev det en hel del diskussioner innan vi bröt upp.
Nu börjar det bli sent och jag önskar er God Natt!

Inga kommentarer: