måndag 6 april 2009

Måndag 6/4

God kväll!
Nu är våren här. Staren har kommit och jag har bytt till sommardäck. Detta efter gympan, som idag hade fått tillbaka några av de skolkande.
Efter Däckson, där jag förvarar mina däck, åkte jag till Loka och pratade med dem eftersom vi i Kuggarna har vårt avslutningsmöte för säsongen där. Vi brukar avsluta med ångbastu och buffé. Eftersom det är nya ägare, Spendrups, gällde det att kolla så att det fungerar som tidigare. Det går ju att göra per telefon men eftersom jag ändå satt i bilen tog jag denna omväg.
Har sett AIK- Södertälje, vinst för Södertälje och klara för elitserien, och lite av matchen Helsingborg -IFK. Sofia, seger för Helsingborg med 1-0. Måste erkänna att jag inte såg så mycket av matcherna eftersom jag fick telefon. Först var det Britt som ville ha hjälp med att skriva ut inbetalningskort till medlemsavgiften. Nu får jag leta i Anitas maskin och försöka hitta det programmet. Sedan var det Stefan som hörde av sig. Båda gångerna glömde jag givetvis att trycka på pausknappen och titta efter samtalen var avslutade. Det är teknik som jag har haft för kort tid för att komma ihåg.
Jag önskar er god natt!

Inga kommentarer: