torsdag 23 april 2009

Torsdag 23/4

God kväll!
Hoppade över gympan idag eftersom jag hade läkarbesök på morgonen. Jag skulle få resultatet av förra veckans provtagning. Kolesterolvärdet var mycket bra, däremot var blodtrycket för högt och läkaren skrev ut ett annat piller, som jag skulle testa.
Åkte in till Karlskoga och Rotary, där Thomas Holter berättade om energideklaration, som skall göras på alla fastigheter.
Återvände hem och gjorde ett par timmar i trädgården.
På kvällen, före matchen Hammarby-IFK Göteborg, åkte jag in till Susanne och fick en kaffefika tillsammans med Sofie, som visade upp sin nya och nypolerade bil.
Matchen slutade 0-1 och jag tittade parallellt på det nya programmet, "Draknästet", där entreprenörer tog upp sin affärsidé med investerare och försökte få kapital. Det var inte många som lyckades övertyga investerarna att satsa.
Nu är det dags att säga "God natt"!

Inga kommentarer: