onsdag 29 april 2009

Onsdag 29/4

God kväll!
Vid frukosten såg jag idag den första svartvita flugsnapparen.
Under förmiddagen krattade jag löv på de värsta ställena. Resten får bli i samband med klippningen.
Träffade Bosse Zackrisson, Mays son, när han var på väg för att titta till huset. Medvetet är de ute och går med May så att hon inte kommer i närheten av huset för de är rädda att minnena kommer och hon då vill hem igen.
Efter lunchen på Louise gick jag till Kajs kläder. Har inte varit där på mycket länge. Träffade Sofie utanför och pratade lite med henne. Köpte en skjorta och några tröjor.
När jag kom hem riggade jag krattan på 4-hjulingen och krattade gården för första gången i år.
Gjorde iordning närvarolistor för Rotary tom juni månad samt gjorde en beskrivning av den arbetsrutin jag har till mötena. Jag skall informera min ersättare i morgon.
Har just sett hockeymatchen Sverige-USA. USA ledde med 5-2 i tredje perioden. Sverige lyckades vända så matchen slutade 5-5 och i förlängningen fick Sverige in vinstmålet.
God natt på er!

Inga kommentarer: