fredag 23 april 2010

Fredag 23/4

God kväll!
Efter en lugn morgon med frukost och tidningar begav jag mig iväg till Karlskoga. Jag skulle hämta Gudrun som kom med bussen från Västerås. Hon har sin bil på reparation. Den har stått på verkstaden i ett par veckor beroende på att en reservdel, som beställts, kommer från Italien, hon har en Fiat. Pg.a stillastående flygplan har det tagit ovanligt lång tid. Den hade kommit idag, men hon åkte med bussen eftersom bilen också skall besiktas.
Eftersom jag kom till Karlskoga i god tid tog jag vägen förbi Ica Maxi, som hade invigning i onsdags. Jag tänkte köpa några småsaker, men när jag kom dit var varenda parkeringsplats upptagen, så det var bara att fortsätta. Tog Kringlan istället och fick lite färskt bröd. Jag trodde att jag skulle komma till en ganska tom affär på fredag förmiddag. Man kan ju fundera på var alla kommer ifrån en vanlig vardag.
Efter att ha sett "Så skall det låta" är det "Ett fall för Frost" som gäller nu. Måste se upplösningen, som kommer nu efter reklamen.
God natt på er!

Inga kommentarer: