torsdag 29 april 2010

Torsdag 29/4

God kväll!
Tidigt upp och iväg till morgongympan i Karlskoga. Idag var vi bara tre stycken plus Carola, instruktören. Det gjorde att hon körde ett spinningpass under 35 minuter och resten av timmen blev styrketräning med skivstång och hantlar.
Strax efter att jag kommit hem från Rotary ringde det på dörren. Det var Birgit som hade sett mig komma hem. Jag hade talat om för henne att jag hade lagt i mjärden och nu var hon intresserad av att höra om det hade kommit några abborrar. Vi gick ner och vittjade mjärden och hon kunde gå hem med drygt ett tiotal abborrar.
Härefter planterade jag gårdagens inköpta penséer.
Under kvällen fick jag besök av Lotta, som hade varit i Filipstad och var på väg hem till Karlskoga.
Idag har det varit svårt med tv-programmen. Det fanns "Halvåtta hos mig", ishockey, fotboll och dessutom filmen om Bernadotte. Det blev knäppande fram och tillbaka.
Nu önskar jag er en fortsatt god kväll!

Inga kommentarer: