torsdag 15 april 2010

Torsdag 15/4

God kväll!
Då var det torsdag igen och träning. På vägen till David såg jag Sammys Anna vara ute och ta sin morgonmotion. Det går i snabbt tempo och jag tror Sammy får småspringa om han är ute med henne. För vår del blev det ett intervallpass i rasande tempo. Trots allt, på måndag har man glömt hur jobbigt det är och då står man där förväntansfull igen.
Som vanligt på torsdagar blev det ett besök hos Tedenrud. Vi pratar och dricker kaffe. Hans fru är alltid ute och går med väninnor på torsdag förmiddag, så vi har det lugnt. Fortsatte till urmakaren och lämnade in två klockor för batteribyte. Hämtade dem efter Rotarymötet, så nu har jag full koll på tiden igen.
Ikväll såg jag Djurgården vinna första finalmatchen mot HV71 med 4-3. Har också sett nyheter med vårbudgeten samt askmoln från Island.
Natten närmar sig och jag säger:"God Natt!"

Inga kommentarer: