torsdag 1 april 2010

Torsdag 1/4

God kväll!
Tidig morgon med gympa. Idag var vi bara fem plus instruktören. Därför körde hon spinning under halva passet och resten blev styrka och mage.
Eftersom jag hade glömt en del papper, som jag skulle ha till Rotarymötet, gjorde jag en snabbvisit hos Marina innan jag återvände hem för att hämta dem.
Under dagens möte invaldes två nya medlemmar. Det var Robert Breling, som en gång i tiden hade arbetat tillsammans med Anita, och det var Annica Tjernström, som var en av mina första gympainstruktörer. Hon är även mamma till Daniel, som spelar fotboll i AIK. Hon kommer ursprungligen från Hällefors och är syster till förra ägaren av Hällefors Bryggeri.
När jag satt framför tv:n och halvsov kom Thomas på besök. Han hade varit och tänt ett ljus hos Anita.
Senare har det varit lite slutspelshockey och det fortsätter antagligen med någon ytterligare tv-timme innan det blir sängdags.
God natt på er!

Inga kommentarer: