måndag 12 april 2010

Måndag 12/4

God kväll!
Nu har det blivit snöfritt ner till sjön. Vem kunde tro det för en vecka sedan.
Isen har börjat smälta och nu skulle jag inte vilja ge mig ut på sjön.
Årets första tussilago på tomten träffade jag på idag.
Idag kom Lennart, på gympan, tillbaka från fem veckor på Gran Canaria. Han var brun som en pepparkaksgubbe. Nu har han hyrt en lägenhet till vintern. Han åker i oktober och kommer tillbaka i januari.
Efter lunchen gick jag ner till båthuset och satte mig, efter att ha krattat bort grus, som jag plogat upp på gräsmattorna. I det soliga, varma vädret somnade jag naturligtvis.
När jag kom in igen körde jag ut inbetalningskort för medlemsavgifter till Kroppa IF. Åkte till Britt med dem och drack givetvis kaffe och fick lite nyheter samtidigt.
Nu är det snart dags för sängen och jag önskar en god natt!

Inga kommentarer: