måndag 26 april 2010

Måndag 26/4

God kväll!
Idag, som vanligt på måndagar, en tidig morgon. Väckte Gudrun strax efter fem. Fixade frukosten och hämtade tidningarna. Hann med en snabbtitt innan vi gav oss iväg. Hennes buss lämnade Karlskoga 6:50. Det var för mig en lämplig tid eftersom jag började träningen klockan 7. Som vanligt ett hårt pass och en av deltagarna var tvungen att lämna passet eftersom han var på vippen att tuppa av.
När jag kom hem igen på förmiddagen startade jag en tvättmaskin. Eftersom det såg ut att vara bra torkväder tog jag fram torkvindan och hängde tvätten ute, första gången detta år.
Lunch i Filipstad och en snabbis till Susanne med tidningar. Hem igen och ner i pannrummet. Eftersom det närmar sig installation av bergvärme tog jag bort en stor vedlår som fanns i pannrummet. Jag var tvungen att ta isär den för att kunna ta ut den. Nu är det plats för den nya pannan intill oljetanken, som jag kommer att ha kvar tills vidare.
Nu får det bli tv-kväll och jag önskar er en god natt!

Inga kommentarer: