tisdag 20 april 2010

Tisdag 20/4

God kväll!
Fick ett mail från revisorn, som saknade ett kvitto på en affär tidigt under förra året. Tog fram det och skulle skanna och skicka iväg. Men det var omöjligt att få det skannat. Bytte maskin och då gick det bra. Efter krångel och telefonsamtal blev det en sen lunch i Filipstad.
Eftermiddagen blev en repris av gårdagen, röjning av sly. Detta är något som jag kan lägga ner många timmar på. Det är bäst att passa på innan det blir dags för målning och tak.
Kvällen blir som vanligt tv-tittande. Just nu fotbollsmatchen Helsingborg- Malmö, som slutade 2-1.
God natt på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till mig :) Jag var din 3000:e besökare :))pris?!?! ;=) (nästan lika många som karlskoga ik, så du vet ;=)
Gonatt //Lotta

S-O Svensson sa...

Jag bjuder på fika, om du kommer.
Glöm inte Birgits, som jag gjorde.
S-O