måndag 19 april 2010

Måndag 19/4

God kväll!
Tidig, fin morgon med sol. Till Karlskoga och gympa. Idag var vi bara fyra stycken plus instruktör. Två var borta för de skulle till Spanien på golfresa. Frågan är hur de kommit dit eftersom flyget har varit stängt. Efter träningen bar det iväg till KPMG, där jag lämnade in Invests deklarationsunderlag.
Lunch i Filipstad. Därefter ut i det fina arbetsvädret och bytte klinga på röjsågen, från trekants-röjklinga till sågklinga. Gjorde ett pass på två timmar och röjde sly mellan huset och sjön. När jag var på väg upp efter planerat arbete sken solen samtidigt som det kom en hagelskur. Jag kommer att fortsätta mot ytterkanterna med slyröjningen, men det viktigaste är gjort nu.
Ikväll har det varit en spännande hockeymatch i SM-slutspelet. Efter tre perioder var det 1-1. Båda målen gjorda i slutet av tredje. I förlängningen gjorde HV71 2-1 efter drygt 17 minuter. Som jag såg det var det helt rättvist. Nu leder HV med 2-1 i matcher mot Djurgården.
Jag säger:"God Natt" till er.

Inga kommentarer: