måndag 5 april 2010

Måndag 5/4

God kväll!
Idag vaknade jag upp till en mulen morgon. Det virvlade runt några snöflingor i luften. Som tur var stannade det med det. Det var en lämplig dag att göra en del ändringar på Kroppas hemsida inför säsongstarten. Bl.a. skall årets motionsaktiviteter in.
Eftersom Louise hade öppet idag åkte jag dit och åt lunch. Det var ganska tomt på gäster, men så var jag ganska sen. Tydligen hade de en ganska stor beställning för de höll på att duka. De hade tom dukar på borden. Sonen, skådespelaren, var hemma och hjälpte till.
Efter att suttit inne och läst och slöat tog jag en promenad. När jag piggnat till kände jag för något salt och gick in och gjorde en Jansson. Nu har jag smaskat på den och sett hockey på tv. Fick också ett skypesamtal från USA. Det var Harry som var tvungen att tala om att Alingsås hade vunnit sin match i kvalet. I USA har han upptäckt att det går att använda en dator till en massa olika uppgifter. Det är ju inte enbart en dammsamlare!
Nu skall jag fortsätta med lite tv-tittande och önskar er en god natt.

Inga kommentarer: