onsdag 7 april 2010

Onsdag 7/4

God kväll!
Efter frukost och tidningar tog jag den månatliga skatteredovisningen för Invest.
Eftersom det var en behaglig temperatur och jag inte hade tvättat bilen på länge tog jag detta som ett förmiddagsjobb.
När jag återkom från lunchen i Filipstad tänkte jag först byta om och börja röja sly, istället gick jag ner till Birgit och hälsade på eftersom det var längesedan jag pratat med henne. Där blev jag sittande ett par timmar. Hon hade mycket att prata om och dessutom var jag tvungen att få eftermiddagskaffe, och därmed var den arbetsdagen slut.
Under kvällen blev det "Halvåtta hos mig" med Bengt Frithiofsson, vinkännaren, som värd för middagen. Han kunde tydligen även laga mat och fick höga poäng för sitt arbete. Därefter har det varit hockey. Båda matcherna har gått till förlängning. Djurgården vann sin match och leder nu med 3-1 i matcher. Den andra har just börjat och väntar på min närvaro.
God natt på er!

Inga kommentarer: