onsdag 21 april 2010

Onsdag 21/4

God kväll!
När jag i eftermiddag tittade ner mot sjön tyckte jag att det såg ut som att isen var borta. Jag var tvungen att ta en tur ner. Jodå, det var riktigt. Det var bara långt ut som isen kunde skymtas. Vem kunde tro det igår.

Närmast båthuset finns det lite is liggande på stenarna. Lagom till drinken.
Det var en kylig och inte så lustig dag att vara ute i så jag stannade inne och klarade av lite städning.
Lunchen blev i Filipstad och då träffade jag Karlsen. Vi bestämde att han skulle ringa mig under nästa vecka och bestämma tid veckan därpå för montering av bergvärmen. Det är nu drygt fyra månader sedan hålen borrades.
Efter dagens match i hockey står det nu 2-2 i matcher. Djurgården vann med 3-2 i förlängningen. Sex sekunder innan fjärde perioden var slut. I första lekte HV71, men vad hjälper det om man inte fortsätter på samma sätt matchen ut.
God natt på er!

Inga kommentarer: