tisdag 13 april 2010

Tisdag 13/4

God kväll!
En solig och strålande morgon. Uppdaterade Kroppa IF:s hemsida och skrev ut en del sidor som troligen måste ändras, men det får styrelsen titta igenom och besluta. De måste utse någon som underrättar mig om vad som skall ändras eftersom det bara är de som vet vad de har bestämt och vill gå ut med.
Gick ut och klippte buskar och rensade upp i rabatter så att de nya knopparna kan komma fram. Eftersom det troligen har snöat färdigt för denna säsongen monterade jag av plogen på 4-hjulingen.
Efter lunchen tog jag vägen förbi ICA. Såg då att bilen hos Susanne var hemma, men när jag återkom efter handlandet var den borta och då vände jag hemåt. Jag kom inte så långt förrän hon ringde. Hon hade sett bilen vända och ringde upp. Jag har inte hunnit lära mig ännu att det finns ytterligare en liten bilförare i familjen. Det var Simon som hade lånat den. Nu följde hon med till leksaksaffären och hjälpte mig att välja present till Viktor, som fyller år i morgon. Det var första gången efter Lekos tid som jag var inne i en sådan affär.
Under eftermiddagen gjorde jag en snabbtvätt på bilen efter lördagens tur på grusväg, då vi letade efter flyttfåglar.
Ikväll har jag haft ett långt samtal med svenskarna i Anaheim. De längtade väl efter sin storebror.
Lite tv, sedan god natt!

Inga kommentarer: