onsdag 14 april 2010

Onsdag 14/4

God kväll!
Det var en strålande morgon och efter frukosten beslöt jag mig för att elda upp ris och trädgårdsavfall som jag samlat i min rishög. När jag samlade in en del grenar som brutits av under vintern sprang jag på vårens första blåsippa på tomten.
En knapp liter diesel och en tändsticka så var det full fart på elden. Eftersom jag inte ville lämna elden utan kontroll fick lunchen bli hemma idag.
Vid 16-tiden anlände jag till Karlskoga för att gratulera Viktor som fyllde fyra år idag. Vi var ett 10-tal personer som samlades för mat och kaffe med tårta och andra kakor.
När jag kom hem anlände Monika och Janne och tillsammans ringde vi ett skypesamtal till USA, där Ann-Marie vistas på sin 70-årsdag. Vi gratulerade henne med sång och hurrarop.
Nu återstår bara att packa träningsväskan till morgondagens gympa.
God natt på er!


Inga kommentarer: