fredag 8 april 2011

Fredag 8/4

God kväll!

Under förmiddagen anlände Gudrun. Strax efter kom postbilen och hade med sig kallelse till Lasarettet i Karlstad den 14/4. Fick dessutom en kallelse till den 27/4 då jag skall få inplacerat guldmarkörer i prostatan för att kunna göra noggrann "precisionsbehandling". Sedan är det meningen att jag skall ha strålning 5 dagar i veckan under 8-9 veckor.

Till det första besöket fick jag med en lista på en massa prover som skulle tas en vecka före besöket. Eftersom jag skall dit mindre än en vecka från idag var jag tvungen att hoppa in på vårdcentralen och lämna fem rör med blod. Eftersom det var tomt i väntrummet var det snart gjort.

Eftersom vi skulle till Sälen fortsatte vi direkt från Filipstad. Vi stannade till i Vansbro och fick en lite sen lunch. När vi startade färden var det ganska soligt, men ju närmare Sälen vi kom blev det mer och mer mulet. Det kom t.o.m några regndroppar. Väl framme i Sälen var det sol igen även om det är blåsigt ser det ganska bra ut.

Nu avslutas dagen med en kväll framför TV:n.

God natt!

Inga kommentarer: