söndag 3 april 2011

Söndag 3/4

God kväll!

En tråkig dag med regn, dis och dimma. Därför blev det en riktig slöardag. Till och från har det varit TV-tittande. Den har stått på mest hela dagen även om det inte blev så mycket tittande.

Jag såg i alla fall en film under förmiddagen och under eftermiddagen var det allsvensk fotboll. Jag såg en del av matchen Norrköping-GAIS, den var inte så intressant men Norrköping vann med 2-0. Matchen mellan Trelleborg-Malmö var betydligt bättre och den såg jag det mesta av.Malmö vann säkert med 4-2.

Under kvällen har jag sett "Mästarnas mästare". Hittills har Stenmark visat sig som den bäste i en klass för sig. Duellen gick mellan George Scott och Kenny Bräck, där Bräck vann med 2-1 och blev kvar i tävlingen.

Idag la jag ner lite extra tid på lunchen-middagen och njöt i fulla drag av det jag åstadkom.

God natt!

2 kommentarer:

Lotta sa...

vad blev det för mat då då?? ;) recept gärna :))
Kramar

S-O Svensson sa...

Det blev fläskkotlett tillverkad i ugnen med en gudomlig sås.