onsdag 20 april 2011

Onsdag 20/4

God kväll!

Under förmiddagen åkte jag in till ICA för att proviantera. Jag räknade med att det skulle vara ganska tomt, men vad jag bedrog mig. Det var fler som tänkte som jag. På hemvägen åkte jag in till Susanne, jag visste att hon hade ledig förmiddag. Det blev en kopp kaffe och lite skvaller innan jag återvände till Nykroppa.
 Efter hemmagjord lunch blev det lite trädgårdsarbete. Jag rensade undan i rabatterna på framsidan. Körde ner skräpet till min hög, en tändsticka, och allt var borta för evigt.
När man fått bort riset tittade  blommorna fram och nya var på gång.

Ikväll har det mest varit matprogram. Det började med "Vad blir det för mat?", fortsatte med "Halv åtta hos mig" och slutligen "Sveriges mästerkock". Under reklamavsnitten blev det en titt på fotboll, Norrköping mot Halmstad, vinst för Norrköping med 2-0.

Innan natten är här blir det tv-nyheter.

God natt!

Inga kommentarer: