tisdag 26 april 2011

Tisdag 26/4

God kväll!

Idag fick det bli arbete med rabatter.

Birgit tittade förbi. Hon ville ha hjälp med att göra en sökning för TV4+, men jag sa att hon inte behövde eftersom hon har Canal+ och det gäller de som har Boxer.

När jag i sen eftermiddag åkte in till Karlskoga för möte med Kuggarna regnade det, första gången på länge. Det är dock inte så många droppar som kommit.

På mötet var det Lidén, fågelskådare på fritid, som berättade om fåglar och hade med sig flera uppstoppade. När jag såg taltrasten tyckte jag mig se den fågel, som var vid fågelbordet i höstas och som jag inte visste vad det var. Troligen fick jag lösningen. Han spelade också upp flera av de vanligaste fågellätena.

Nu skall jag gå igenom vad som skall förberedas inför mötet på lasarettet i Karlstad i morgon. Vissa preparat har jag hämtat ut och skall användas i samband med detta.

God natt!

Inga kommentarer: