måndag 4 april 2011

Måndag 4/4

God kväll!

Idag hade vi ett riktigt hårt pass på gympan. Det kändes ändå bättre än förra gången. Trots allt funderade den gamla kroppen på varför jag hanterade den så hårt. Jag sa till den att nu kämpar du för med lite tur kan du få vara med ytterligare 15-20 år om du sköter dig.

När jag kom hem tog jag mig i kragen och plockade ihop alla papper för Invest för årets bokslut och deklaration. Nu skall jag bara lämna in dem till KPMG, det får bli på torsdag när jag ändå är i Karlskoga. Jag skulle kunna ha gjort detta betydligt tidigare men det fordras lite press för att det skall bli gjort numera.

Ikväll var det besök på Kuggarna i Karlskoga. Björn Albertus var inbjuden för att berätta om HL-Display, som nu håller på att flytta tillverkningen från Karlskoga till Polen. Ett arbete som inte var helt friktionsfritt.

God natt!

1 kommentar:

Lotta sa...

Klart kroppen sköter sig så den är med i 25 år till :)) Det har den jobbat för länge nu :))
Kramar